Sol å springtur!!!

Idag har jag solat och sprungit med matilda, VI SPRANG SÅ BRA.... Ja tror fan kondisen är kvar ändå sen fotbollen.... Fan nu börjar dagarna springa iväg, snart är man i värmen igen och snart är han här hos mig i swe... Äntligen ska man kunna börja om och skaffa sig ett normalt liv... Ska lägga mig i tid inatt, har har sådana sömnproblem...
Haha såg på smekmånaden igår, blev så kär... ringde upp veli o sa.. ja önskar att ja hade en pojkvän som sa varje dag hur mkt han älskade mig ... Haha och sen drog han på , älskar o saknar dig så mkt, du är den vackraste, förlåt för att ja någosin gjort för att såra dig. Tönten... Nej nu ska jag duscha av solbrännan o svetten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0