!"

Igår var Andrea , en ny tjej på jobbet så hon fick sova över hos mig, skönt att vi har samma problem känner jag, eller inte samma samma men dessa jävla karlar... Senare kom matilda också, sov väl sådär 3 timmar inatt o har jobbat ett 9 timmars pass.. Ska gå å lägga mig nu, hoppas att inte bli väckt av idioten, men de blir man ju alltid.. Jag bliiirr såå upprrörddd.... Upp tidigt imorgon å, sen blire jobb därefter

PUSS Å HEJ!! SNART turkiet.. ska bli skönt med lite semester igen ;) fan ja ska dricka så mkt denna resa tror ja,, ja lkör på de ja.... SEN ÅÅ ... HElgen ska jag vara dyng på lördag , ja ska inte minnas någoting alls på söndag, ja ska ha en riktig sån där jävla ångest bakfylla.. DE ska bli så brahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0