Always here, always on time

En liten låt som Carrå skickade för ett tag sedan som har jag börjat gilla nu...
The killers - Tranquilize

Det blev att jag skrev ändå trots all lesshet. Efter jag ätit upp så begav jag mig över till 135 där Carrå bor. Vi såg lyxfällan (första gången antagligen sista också men det var ju för att det faktiskt var lite intressant denna gång btw Din bror johanna är ganska så snygg, lik pappa din som fan, om du läser detta;)) Efter det såg vi den nya serien som började på femman. Kom inte riktigt ihåg vad den hette, dirty sexy money? Hm...
Nu väntar jag bara på att Jackass ska börja så jag få se kanske den snyggaste killen på denna jord. Johnny knoxville mums! Imorgon börjar jag klockan åtta och slutar tjugo över ett. Ganska så skön dag har dubbel timme i svenska sedan engelska lunch o sist men inte minst gympa, vi ska ha teori så det är ju perfekt! Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite innan programet börjar... PS Läser inte i vanliga fall utan gör det bara för att vi måste i Svenskan men ibland då jag väl hittar bra böcker så kan jag läsa förfullt. Nån som har något bra boktips? KOMMENTRA isf! Imorgon så ska jag också sola med Johanna runt halv fem! Fårse om det blir att vi dricker imorgon eller om vi bara tar det på lördag! Har ju så tråkiga kompisar som inte vill joina oss med våra roliga partyfyllda kvällar haha elle? Men då hörs vi kanske imorgon då om jag har tiden att skriva något men imorgon bitti förhoppningsvis skriver jag några fina rader.



ÉΜΜâ   ♥↔                                                                                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: trio

säxy gräääb!

2008-04-10 @ 23:01:22
URL: http://onlythebestisgoodenough.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0