Äntligen hemma efter en rolig men ont i fötterna dag på IKEA!

Kom hem från praktiken för ett tag sedan. Pratade med Johanna i över 40 min, de ba hängde surr. Haha men vi behövde planera lite inför sista.... med mat och allt. Blir tidigt hemma hos Jonna eftersom alla ska åka o handla mat samtidigt:) Måste hitta något nytt kanske till sista annars får jag ta något fult här hemma. Såg en jätt fin klänning på Monki som jag vill ha, men då funderade jag på att ha den på sista också sen på skolavslutningen. Fårse hur det blir med den saken..  Orkar inte gå ut och gå idag eftersom man rör sig som en tok på praktiken. Var faktiskt roligt idag, att kunna få lära sig mer och mer och hjälpa kunder mer. Funny!  Jaja. Nu ska jag vänta på MAT är hungrig... Åt faktiskt för fem timmar sedan.



Haha ful pappa är... "vi  ska nog flytta till detta hus" Skrev han på msn

http://www.ulflundin.se/common/capitex/misc/popup.aspx?Title=Lundins&ActivePage=/pages/bilder.ascx&OBJGUID=3H5T1EI4BCQMLUP2&OBJTYPE=CMVilla&typ=alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0