Börjar nog bli förkyld....

Mhh. Jobbigt. Men det kan nog bero på att jag åker moped i alldeles för kalla kläder, så jag får skylla mig själv. Klev upp för en kvart sedan och kom nyss ur duschen. Har inte så mycket träningsvärk som jag trodde jag skulle ha när ja linn och carrå gjorde haha ett träningspass i örnens uppförbacke. Börjar halv 12 idag, såå skönt  sitter och dricker lite fruktsås? haha närå men typ något drickbart som är lite sådär små pösigt. KRÄM!!!!!!!! nu kom jag på de. Fruktkräm från ica! Äter inte så mycket mer eftersom ska äta lite fisk på skolan. Är dö slut o trött eftersom jag har inte ätit något från sex igår och jag som brukar hinna med och äta hur många rostade mackor som helst. Too bad for me! Nej nu ska jag börja göra någon nytta Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0