California dreamin


Ja och Jonna! Fan blir sugen att ta hål i näsan igen! Kanske dags att göra om det? Men har fortfarande lite infektion kvar tyvärr.. men man kanske ska chansa å köra?


Min kväll har jag tillbringat med Carrå. Rolig prick det där,=). Snackat lite med Johanna också om helgen! Lite drickande ska man väl klämma in där också. Ja o carrå såg tv hela kvällen, först blev det lite cops. Jag tycker att poliserna verkar mycket trevligare i USA.. Men jag kanske har fel? Efter det såg vi men in trees. JACK FÅR INTE DÖ! Någon som vet om han gör det eller ej? Hopppas inte på det iallafall. Efter det blev det grey's anatomy. Och sedan Svergie pussas och kramas? hette det så, hm.. Kom ej ihåg. Kom nyss hem från henne och jag ska se csi maimi snart det är roligt. Har sovmorgon till tjugo i ett imorgon, måste göra klart samhälls uppgiften också. Kommer få så jävla dåligt på den så ja vill spy. Nu blev jag less bara att tänka på det så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0