Deep down under you...

Nu var det länge sen denna skit sida fungerade. Trevligt att vara tillbaka o skriva några rader. Helgen var väl som alla andra helger. Lördagen satt jag, linn och johanna hemma hos johanna å drack. Trevligt men vad som var mindre trevligt var bilderna på mig:P haha.
Söndagen stack jag hem till carrå runt sju o såg hockkey... Otippat att de skulle förlora. Men såg inte så mycket av matchen, vi satt mest o surra. Och jag var lite ledsen för ja fyllde på min mobil i fredags o i lördagsnatt så hade ja typ 6 kr kvar.... Nu har jag bara en krona kvar. =( Men så gör jag alltid det är därför jag fyller på mobilen så sällan men måste fylla på den igen när jag får pengar eftersom jag redan har handlat upp mitt studiebidrag..... Så less blir jag på mig själv. Jaja.
 
Igår så? Ja då var jag på IkEA och jobbade, först så fick ja bära massa tyger. Men sen så då skulle jag göra kundmätning eller vad de hette. ja skulle byta om till vanliga kläder och göra en trevlig sak o följa efter kunden o finna "varma" och "kalla" ytor som dom kallar det. Gjorde det hela resten av dagen. På Lunchen åt jag å sanna en sallad på charm. Mums! Efter jag kom hem igår så gick jag direkt till carrå, såg hockey och självklart förlorade de igen. Johanna kom också å såg hockey med oss. Janne (carrås mammas man, legenden) bjöd på lite stekt banan o grädde å glass.. Gott.

Och idag! Då började vi som sagt halv 12. Åkte med Janne och Carrå till skolan hade ej orkat äta frukost så vi stress åt lite gamm fisk. Äckligt torr... Sedan blev de bild i två timmar. Slutade fyra. Fick träffa nya svenska läraren idag, haha söt. Det roligaste var när vi skulle berätta vad vi gör på fritiden typ. Hahha också ful carrååååå.... "jag spelar schack" hahahaha.. så jävla ful !!! också berättade jag om vad linn gör på fritiden eftersom hon inte var på skolan idag.... det blev saningen : Hon är med sin katt och städar sitt rum. hahaha garvade som fan hela svenska lektionen................ Fick nya scheman också, grinade en skvätt.... Går till fyra alla dagar utom 1!!! Då slutar jag tre istället fyfan sämsta jag varit med om.  Jaja, efter skolan gick jag o carrå till böleängen.. till hennes farmor. var där ett tag sedan gick vi till timrå. orkade inte gå upp för backarna så maggan fick komma, träffade jockis..o joel också men hann ej snacka för de var lite stress när snygg janne steg in i bilen! också kom ja hem nu................ Inte en jävla matbit någonstarns o jag har inte ätit sen halv 12 idag jävla bajs pappa som inte ens gör mat, han är inte ens hemma .., grinade lite.....då också! Men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0