Det var en gång en jägare....Hos mig

Kom nyss innanför dörren. Var först på praktiken idag på ikea tills tolv. Då gick vi och käkade lite kina mat sedan iväg till skolan för att lyssna på något skit i två timmar. Inte så intressat enligt mig iallafall. Johanna hämtade mig och carrå eftersom hon skulle ha sin laddare som var hos mig. Ska ut och gå sedan iallafall, så jävla fint och skönt väder så jag vet inte vad jag ska ta mig till... Hittade även en mobil på marken idag på skolan och lämnade in den.... Stackars emil som hade tappat den! var lite nära att kliva på den. Imorgon har jag sovmorgon tills halv 12 och vad jag ska njuta av den! Sååå skönt.. Funderar på att plocka ihop lite på rummet för det ser förjävligt ut. Så vi hörs kanske sedan. Puss och Kram image43
Selånger för 2-3 år sedan! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0