Detta är verkligen inte roligt

Nej.................Mår inte på topp idag plus att min mobil inte fungerar för jag, sämst som jag är satt o fiffla med den igår och rätt som det var så vare pukkod som gäller och jag har slängt pappert med det på. SÅÅÅ tråkigt........ Hatar att vara utan mobil. jaja, gårdagen började med att farmor hämtade mig o skjutsade mig till Johanna. Fixade oss, skulle egentilgen förfesta hemma hos henne med Johanna och Linn men då åkte vi hem till totte istället som fyllde 20. Roligt var det där, förstörde ett glas som jag är verkligen ledsen över. Hunden var nog den sötaste jag ha sett. Vi åkte därifrån jadu har faktiskt ingen aning vad klockan var, åkte hem till marcus och var där resten av kvällen och umgicks också trevligt. Klockan fyra åkte jag och Johanna hem med danne. Somnade väl runt fem för ja höll på o leta efter papperet som de ska stå pukkod på men det var borta som natten. Nu ska jag gå o tycka synd om mig själv, imorgon är det IKEA får se om jag orkar.

Känns som att man blir nykter tills sista april.........I will try!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0