Do you love me?

Kom väl hem för en halv timme sedan. Fick stå och vänta jätte länge innan mamma kom. Jobbigt.... Men hellre det än gå hem eftersom dumma pappa inte hade lämnat busspengar. Skolan flöt på som vanligt, inte så rolig... Men fick veta en jätte rolig sak som kommer inträffa 24 maj!=) Fan vad mysigt och roligt! Så nu har jag något att längta till. Imorgon börjar jag klockan åtta. Jobbigt som attan. Har dubbel timme i handel då också som inte känns så hyffsat roligt. Ikväll så kanske Linn skulle titta förbi med sin söta moped.. Så då lär jag väl umgås med henne om inte så ska jag se tv hela kvällen eftersom det är kanon program. Måste även se CSI klockan halv 12? de brukar börja då iaf, det var så spännande så jag måste. Nu ska jag spela lite gh!

Kommentarer
Postat av: maya

Hoppas du haft en bra dag!

2008-04-15 @ 16:44:48
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: Elin

Skönt med motion ju :)

2008-04-15 @ 16:59:19
URL: http://benget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0