Efter en skön liten tupplur är man på g igen!

image30
Åh, jag vill verkligen ha sommar nu. Denna bild tog i sättna sommaren 07. Fan vad roligt det var där. Lite mycke mygg när man skulle sova i tält men det gick bra efter några groggar då var dom som borta.


Glömde bort att skriva en sak i förra inlägget... Vill bara länka min söta klasskamrat Jennifer Moberg som skrev en så söt kommentar i hennes blogg, PUSS PÅ DEJ OCKSÅ! http://jnnifer.blogg.se 

Sov som sagt förut skönt nu är man på topp igen... nästan... Innan jag gick o la mig skulle ja kolla så alla program som ska gå idag var på tv men fan heller lite less blev jag verkligen för Grey's anatomy går inte pga. hockeyn. TRÅKIGT. Får se Top Model isället som jag är sååååå inne i (not). Ska snart hoppa in i duschen eftersom inte betapet fungerar. Sen ska jag lägga mig i sängen orkar nog inte skriva nå mer idag så godnatt alla läsare och sov sött som socker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0