HEJA TIMRÅ!!!!

Är hos carrå nu.. varit med johanna sedan jag slutade skolan, vi har käkat lite pizza jävligt gott om jag får säga det själv. nu måste ni vinna grabbar annars blir det många tårar ikväll!!!!!!!!!!! Imorgon äre fest.... lite drink.......är skit less över min samhälle uppgift eftersom jag orkade inte bry mig så kommer få så jävla dåligt så det finns inte på kartan men nu ska ja gå å se hockey med tjejerna HÖRSIS!

22.26............................................
här har man engagera sig hur mkt som helst vad är tacken för de? mår så jävla dåligt nu,.,.,.,......................men det är bra att ni kom såhär långt timrå(L)(L) det är bara fula livs fel ..... tyvärr..... annars ägde ni planen.. men nu vill jag inte skriva mer pga. jag är ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0