Helgen är kommen!

Och ser ut som en lugn och fin helg. Var inte på skolan idag för att jag orkade inte plus att jag hann inte läsa ut svenska boken har cirka 60 sidor kvar. Haha men det var så jävla många sidor i boken hela 261 sidor. Inte fan hinner jag det på två veckor iallafall, har annat och göra också vettu. Men det var bra att jag var hemma faktiskt. För då har jag tid att tvätta kläder (hjälpa pappa lite), städa mitt rum, göra en nyttig frukost och gå ut och gå i solen! Skönt. Har faktiskt ingen ångest att jag är hemma för jag kan göra den muntliga redovisningen någon annan dag! Är man "sjuk" så är man och det finns inget att göra åt det! Nej nu ska jag göra mina sysslor! Hejdå=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0