Holy virgin

du min enda kille i stan på festen ikväll en liten vals på kvellen ikväll.. lite dans (8) sjöng en liten truddilutt så blev tvungen att skriva ner den..


Kom nyss hem från Birsta med Carrå. Hon skulle in o köpa "viktiga" saker som var en bh hahah. Skolan flöt på som på is.  Tappat bort min miniräknare som är skolans, är ledsen för ja kommer nog få betala om jag inte hittar den... Fasiken! Ikväll är det bra program på tv? Elleee? Kanske inte är det..... Brothers and Sisters är det iaf. Rolig att en av strumpbyxorna ja köpt igår är trasig... Inte så otippat, vette fan vad jag gör när dom går sönder hela jävla tiden... Jävla skit piss. Nu ska jag kanske sova en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0