Hoppas på en trevlig fredag med nära och kära

Kom nyss hem från Sandra. Hon fick dra lite slingor på mig eftersom jag höll på å få ett nervsammanbrott.(?) fel stavning? Har inte en aning men vem bryr sig. Iallafall så tidigare idag efter skolan drog jag till farmor och surrade sedan åkte vi på ikea eftersom jag skulle få en kjol av henne. Sen åkte vi på willys och köpte lite kött. Ska äta ikväll med Johanna Linn Sandra så vitt ja vet? Sedan kommer matilda o nillan? Roligt roligt.. Nu är jag faktiskt ganska så stressad väntar på att skölja ut färgen sedan ska jag till Sandra HEJ!

Kommentarer
Postat av: cicici

och jakkgg..

2008-04-18 @ 20:23:34
URL: http://cococooc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0