I know that you like my style

Hej! Har inte hunnit med att skriva så mycket idag, eller hunnit... Har inte suttit något vid datorn för jag har gjort massa annat. Först så åkte jag och Carrå hem på moppen runt 3 för att vi hade ingen lärare så vi såg ingen mening att sitta kvar o häcka. Carrå följde med mig hem, spelade gh osv.. Gjorde mat också är barnvakt ikväll/natt för pappa är borta i Indal på någon konferans. Så jag är barnvakt åt min söta lillasyster, tror hon ska sova med mig i sängen inatt go gumman, lite rädd utan pappa är närheten. Carrå stack hem runt sex och så kom Ida in och åt sedan åkte vi ner till timrå för att köpa lite gotta som vi fick pengar till=) Köpte grädde chokladpudding och chips o dricka, lät väl som en god blanding va? ;) Carrå kommer väl förbi sedan och umgås lite med mig o Ida. Ska gå ner och kolla i bastun om någon av mina nycklar passar dit, ska nämligen basta imorgon och dricka o äta med tjejerna hemma hos sandra tror jag att det blir=) Mys pyys! Hejdå!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0