I ran so far away

Nu är jag äntligen klar med nästan allt. Ska bara hämta tvätten som är på torkning om en halvtimme ungefär. Missade Johannas samtal också, skulle egentligen åkt med henne på Birsta. Sorry! Skönt väder var det ute, men jobbigt att gå upp för alla uppförbackar till örnen. Men det är ju som vanligt det så det spelar ingen roll. Ska slänga míg i duschen efter jag har hämtat tvätten också. Har nästan städat hela lägenheten som jag är väldigt nöjd över mig själv. Är helt slut nu i kroppen, har rört på mig ganska så mycket idag. Nyss slängt i mig lite lunch! Nej nu ska jag nog spela en Betapet match innan jag duschar och hämtar tvätten. Vad som händer för mig ikväll är fortfarande en gåta...Det får visa sig under dagen! Hejdå.


Blir så less att man får så lite pengar varje månad.. 1050 kr! Visst får man pengar hit och dit av föräldrarna men inte fan klarar man sig ändå. Vill ba grina. Jag vill köpa en jacka denna månad också nå fint till sista som man kan ha på sig men inte kommer jag ha råd med det heller. Vill köpa solglasögon också! :'( Blir väl någon billig jävla skit jacka istället för den jag hade tänkt vilket gör mig så himla less på allt. Ville verkligen ha den, sen lär den ju inte ens finnas kvar på HM heller. Bajs med livet då. Vill fan dricka idag o skita i allt känns det som nu.

Kommentarer
Postat av: hahahahahahaha

GRINARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

2008-04-25 @ 17:13:35
Postat av: jennifer

men finns jackan inte kvar längre? vilket skit. Har ni saknat mig idag på skolan?:D:D:D PÖSS på DITT perfekta liv ;)

2008-04-25 @ 18:29:21
URL: http://jnnifer.blogg.se
Postat av: EMMMAMAMAMM!!!

Har redan grinat... Vad ska jag ta mig till efter det tycker du?:( Har du "hahahahahhahah" några förslag?

2008-04-27 @ 05:50:43
URL: http://theemmaa.blogg.se
Postat av: hahahahahahaha

Jag har en massa alternativ åt dig lilla gömman....

2008-04-27 @ 16:49:52
Postat av: Emma

Klart vi saknar dig Jennifer;) Det gör vi alltid!

2008-04-27 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0