If that's OK with you


Oj.....


Har nyss städat mitt rum. Somnade väl runt 1 idag också sov till fyra. Ska duscha lite senare efter jag har ätit och hjälpt mormor med hennes mobil. Ska snart gå över dit och kika. Tänk att jag visste att jag skulle få hjälpa henne med den... Alldeles för oteknisk för en sådan mobil, snyggare och bättre än min. =( Ikväll blir det tv hela kvällen, börjar halv 12 imorgon, skönt som aldrig förr. Har även ont i handen sen i lördags för då ramlade jag i trappen:( Bara gled ner för den........ Nu ska jag glida runt lite mer på internet hörs!

Måste bara tillägga... Fan vad jag vill åka till Thailand... Den riktiga värmen och maten!!! Det är min dröm! Tror jag ska börja köpa trisslotter varje vecka.. Kanske har turen med mig och drar hem 10 000 kr ? Vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0