Lite öppen måste man få vara

Hej hopp. Kom nyss hem från skolan. En ganska så skön dag om jag får säga det själv, hade ingen handel imorse så lirade lite betapet på skoldatorerna. Sedan hade vi samhälle men då gick jag sanna o carrå å åt istället med issa och jennie. Inte så god mat men det gick i, någon thaisoppa var det. Var inte sugen på pannkakor just då så det fick bli det andra som erbjöds. Men sen så när de andra gick o åt så tog ja o carrå en pannkaka hahah. Tjockisar är vad vi är när det gäller mat. Men älskar man det så gör man. Sedan hade vi dubbel timme i matte... Skit jobbigt, men pluggade kanske bara i 20 min sedan slappade ja carrå o linn. Lite sur min på carrå. För vi inte berättade en sak... Men så är det! Åkte hem med bussen kom väl hem för 10 min sedan, haha och jag är ganska dåre..... För det mesta när ja kommer hem så orkar jag inte ha på mig skolkläderna så går runt lite i trosisar... Haha också skulle ja slänga sopor, o inte fan bryr ja mig så går ut halvnaked... Fan om det skulle komma någon, det skulle vara ett litet pinsamt läge.. Men har bara en granne brevid sopnedkastet så vi får väl hoppas på det bästa. Nej nu ska jag ta min en liten tupplur tills det blir middag här hemma. På återseende! (SNART HELG, SKÖNT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0