Lördagen

Ja... Först så skjutsade mamma hem oss från Johanna där vi umgicks lite med henne å två galningar haha:P. köpte hårfärg ja å linn o färgade håret hos mig. sedan kom erica o matilda runt sex. började väl dricka vid sju spelade buzz och gh.. Johanna var också med. sedan kom carrå o belle o jonas ett tag men sen stack dom. å vi åkte väl ut runt tolv... sen skulle dom på max matilda o erica som tur kom johanna då så då fick ja åka med dom hem, ramlade så har lite ont i knäet idag haha. smidigaste tjejen. Ångrar lite att jag åkte hem runt halv två. vad skulle ja hem o gö? :s haha. aja . vaknade nyss av att pappa ringde men ja som ville sova ut idag(U) .. ska göra nåt nu hejdå!

Va äre för fel på mig? :S går runt o är skit rastös.... har inget att göra vilken ja vill ha nåt att göra:S sen går ja runt å har ångest över något som jag inte vet av själv:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0