Måndag, ny vecka... Nya tag?

Sjuka människa..

Kom nyss hem från Indal. Igår så hämtade mamma mig runt halv nio, åkte på shell och hyrde filmen Solstorm.
Ganska så konstig film, massa sekter:S Hm... Lite svårfattad från början men sen började man förstå. Sov i mammas säng inatt(känner mig som en treåring, men ibland måste man ju få vara mammakär också) Läste lite tidning sedan somnade jag ganska fort.. Glömde anne franks bok hemma så det var ja lite ledsen för. Vaknade 11 idag eftersom mamma började jobba halv 1. Fan de är tragiskt det där med Engla.. Hade det funnits längre straff här i Sverige så kanske den man hade suttit inne vid det här laget och då kanske det aldrig hade hänt. Sjukt samhälle vi lever i. Jaja, Johanna ringde mig... Fyfan är det enda jag har att säga. Idioter! Hoppas det löser sig iallafall Johanna. Nej nu ska jag ta en tupplur sedan ska jag duscha o städa rummet. God eftermiddag!


Mikael Persbrandt.
Finns det någon snyggare karl från Sverige?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vilken latgris som är hemma:O:O:O:P pöss gömman

2008-04-14 @ 14:02:16
URL: http://jnnifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0