No air

Hej hopps! Klev upp nyss. Skönt att sova lite men ville sova mer men kände att då kommer jag aldrig kunna somna inatt. Gårdagen bestod av att jag var med Johanna hela dagen, åt hemma hos henne. Sen kom Matilda förbi och sen åkte ja hem för att duscha. Sedan stack ja ner till matilda där hon o nillan var. började dricka o höll på enda tills två då vi fick skjuts in till max. Gårdagen var inte på våran sida om jag får säga det själv. Kom fram till max, nillan åkte hem. Vi gick stå i en kö i en timme och då skämtar jag inte. Så jävla mycke folk vare. Trodde jag skulle bryta ihop. Sen kom de massa idioter också som ska trängas o hålla på. Tycker att man brukar stå stilla i en kö iallafall annars går det illa.Sen när man får max maten så tycker jag inte att den ska vara iskallL!!!!!!!!!!!! Sen så fick vi inte tag i någon skjuts hem så gick hem till timrå....................................................halva vägen hahaha. Sen kom gode och de var det bästa som kunde hända!!!!! Så jävla snällt! Men nu ska jag byta om och gå ut och gå. Hejdå=)


Ganska så snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0