One last breath

Är lite ledsen nu faktiskt. Blev också hängd i en gran , johanna och linn hängde fast mig på granen efter isladan men det är inte därför jag är ledsen. För min mamma är en idiot.. Dö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vill åka upp till indal och skrika åt alla idioter där. Synd att man går i skola annars hade jag dränkt mig i en liten drink faktiskt. Är grymt less. Iallafall så gick jag johanna och linn till sörberge och halva vägen tillbaka för då kom robin och hämtade oss. Dom åkte hem till sig och jag är hemma nu. Ska lägga mig o läsa men kommer inte hinna läsa ut boken som ska vara färdig läst imorgon. Har inte ens orken att bry mig om någoting längre faktiskt. Nu har du fått hört på mitt klagande bloggen. Hejdå!


image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0