Praktik, som vanligt.

Vaknade för en kvart sedan. Var dö trött, trodde inte att jag skulle ta mig upp precis. Men ja fick härda ut eftersom jag går bara två dagar denna vecka. Fattar inte, vissa skolor går inte på hela veckan. Varför måste jag göra det? Lessss! Somnade ganska sent igår för jag läste ur  boken det blev extremt intressant nu på slut ändan. Sedan såg jag filmen på trean........ Minns inte vad den hette men typ att en fotbollsstjärna åkte in i fängelse för en läggmatch, i fägelset fick han i uppdrag att göra ett lag som skulle möta vakterna på fängelset. Fångarna hette iaf mean machine tror jag, riktig bra film. Attans att jag inte minns vad den hette, nej nu ska jag skynda mig för praktiken ska jag vara på klockan nio. Bussen går halv från centrum! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: jonna

ben knäckar gänget hette filmen:P

2008-04-28 @ 14:50:00
URL: http://xjna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0