Soliga, härliga, värme.

Kom nyss innanför dörren. Matilda och jag hade bestämmt oss för att gå till sörberge till bylla. Linn ville också med. Hon mötte oss vid ladan ungefär. Eddie lillgubben jobbade. Hade inte ätit någon middag så åt strips där och lite dressing...Kanske lite förfett.. Men hoppas att jag brännde en liten bit när jag gick iallafall. Sedan gick vi till sporthallen för att åka hem med mammis. matilda träffade på cassa så hon åkte med henne istället. Nu sitter jag bara och väntar på att tv-programen som jag ska se ska börja. Imorgon har jag bara handel,handel hela dagen eftersom vi ska förbereda inför öppet hus för alla nior och föräldrar. Ganska roligt kanske det kommer att bli. Nu ska jag lägga mig ner är faktiskt dö mätt av stripsen! Pösss på dig och dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0