Speeding cars

Vaknade nyss... Konstigt att jag inte sov längre:S Men jag tänkte också att det var lika bra att kliva upp så jag har all tid i världen att fixa o dona innan jag ska åka in till farfar. Det är städning hos söt gubben idag. Gör det en gång varje månad och tjänar lite pengar. Kan inte hålla med om att jag gör mycket städning byter bara sänglakan typ sen får farmor göra resten. Lite lat av mig. Gårdagen var väl rolig. Var hemma hos Sandra till 12 med Henne, Matilda, Nilla, Johanna, Linn och Carrå(gick hem pga lite fullish) sedan åkte vi in till staden. Eller granloholm? Åkte med strittan, snäll kille... =) Kom hem runt 3 inatt och somnade nästan direkt. Trots allt så mår jag faktiskt inte så dåligt idag som jag trodde jag gjorde när jag vaknade upp, which is a good thing! Nu ska jag spela en betapet match tror jag(!)  Äre fest sen då ??? Det är väl nu festen börjar hoppas jag på.......


Bilddagboken :  www.Emahh.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0