Take the fear, take it away

Har precis ätit middag som jag gjorde själv. Orkade inte vänta på pappa eftersom han skulle skjutsa brorsan till träning och då blir det så sent. Är fortfarande hungrig men som sagt. Ska man dra in så måste man! Ska väl gå ut och gå sedan. Börjar bli som en rutin nu.. Skönt. Hoppas orken håller i sig, men som sagt.. Det blir ju roligare när man har sällskap än att man går själv. Idag har jag inte gjort så mycket, varit på skolan. Så otroligt tråkigt. Och det var så jävla varmt.. Modevisningen som treorna hade var väl det roliga på hela dagen. Är trött konstigt nog, fan blir så less på det. Varför är jag trött:S Sover ju så mycket jag kan under natten. Ett mysterium! Mamma klippte ju lugg på mig i söndags vilket jag ångrar så mycket idag. Fan vad fult det blev och kan inte sätta upp den eller nåt för den är alldeles för kort............. Suuuuuuck! Nu ska jag lägga mig och vila kanske eller något annat som fördriver tiden. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0