The spirit of yesterday

Hej hoo bloggis! Har nyss pratar lite med Johannis inför helgen! Lugn fredag....Party lördag..(tar tillbaka det där om att vara nykter till sista april) Låter som en trevlig helg det. Inväntar på att Linn ska komma till mig snarast. Skolan flöt på som vanligt satt mest ute och solade idag faktiskt, så himla varmt i solen var det. Hoppas på samma väder imorgon också. Och imorgon har jag nationella i engelska A :'( Är så ledsen eftersom det är så tråkigt plus att min sovmorgon till tjugo i ett går bort. Ska börja halv nio imorgon:( Jävla mörker säger bara jag. Men denna vecka har gått riktigt snabbt. Vi har planerat lite inför öppethus för nior och föräldrar den 7 maj! Vi ska nog ha snygga t-shirtar på oss:D Med egna tryck, vad det ska stå har vi inte bestämmt än. Kommer bli väldigt najs! Ikväll äre meen in trees och Grey's anatomy som är på tv!! Mina älsklingsprogram! Är lite trött nu känner jag. Ska lägga mig och läsa lite.


NEJ MEN TRO PÅ FAN!!!!!!!!!!!!!!!! Hockey jävla skit var istället för Grey's Anatomy...!!!!! SUPER DÅLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0