This is my life

Kom nyss hem från en promenad med carrå och linn. Var iallafall och kollade på huset runt fem. Jätte fint, vill verkligen bo där. Också badtunnan det blir kanon det! Hopppas hoppaas! Vill bo i sörberge eller bergeforsen, inte fula söråker. Åt skrov efter vilket jag har stort ångest för nu. BLÄ och usch! Men tog faktiskt en loka istället för cola;) Och ingen mjukglass efter! Det rä ju mest stripsen som är fetti.. Men hoppas man förbrännde lite nu när man var ute och gick. Haha gick med Morre(mamma o håkans hund) genom sörberge......OCH självklart blev han tvungen att bajsa mitt i Sörberge där alla bilar åker förbi och jag hade inga påsar så jag kunde ta upp det... Fy skäms morre! Nu ska jag ta mig en kall dusch och sedan se tv. Sååå äckligt skönt med sovmorgon till tjugo i ett. Skulle kunna leva livet ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0