Torsdag

Hej! Nu har jag nyss suttit ute och solat i en halvtimme. Vilket skönt väder det är ute. I love it! Klev upp halv 11 idag så jag skulle hinna sola. Börjar om ungefär en timme och 20 minuter. Igår såg jag bara på tv hela kvällen, skönt. Somnade snabbt. Fattar inte hur jag kan vara så trött varje kväll även fast jag sover så mycket. Somnade lite över 11 igår och vaknade halv 11. Så idag har jag sovit hyffsat med timmar och hoppas verkligen inte på att jag är trött ikväll. Idag ska jag ut och gå lite senare efter jag har slutat med Johanna Linn och Carrå. Så det ska bli skönt att röra på sig. Nu måste jag kila.. Hejdå!


                                    Sommaren 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0