Valborg

Vaknade runt halv 10 idag. Tråkigt jag som skulle sova en timme till i alla fall, men inte kunde jag det elle. Igår så åkte ja ner till centrum o solade med matilda och nillan. Sedan satt vi oss i en busskur och väntade på Linn i ungefär en timme. Sen kom den katlan, nillan o matilda stack hem och vi åkte hem till carrå där vi såg tv hela kvällen. Kom hem runt 10 o då skulle jag ladda hem en film som jag tänkte se, what happends in vegas. Men sen när jag fick hem den så gick de inte :S jävla skit. Sen tänkte ja se 27 dresses som ja hade på datorn men då råkade jag he ut ljudet o då hade jag faktiskt inte orken till att bry mig om det längre så gick och la mig..

Idag så ska jag iväg runt 1 med tjejerna o köpa kött som vi ska grilla. Sedan drar vi väl hem till Jonna där vi ska basta och dricka och äta. Vi blir faktiskt ganska många brudar, nadja,sandra,johanna,linn,lina,jonna,carrå,matilda,sabina,ann,nillan,johanna,vicky .. Det är dom jag vet iaf=) ROLIGT. Men nu ska jag lägga mig i solen tills 11 sen måste jag skjuta in mig i duschen! Hush!


image58
Trevlig valborg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0