Welcome to the party

Kom nyss hem från praktiken.. Fick inte göra mycket men det ville jag inte heller eftersom jag hade inte orken idag till att springa runt å lalla. Hjäpte massa kunder iallafall och det var faktiskt roligt. Lunchen ville jag ha samma som alltid en god jävla sallad på charm men det ville inte Sanna och Linn så jag åt där själv. Sen gick jag iväg o köpte strumpbyxor eftersom dom enda jag hade förstörde jag med vilje i helgen för att folk skulle tycka synd om mig hahah. Fjanten! Lite bättre i knäet sen jag ramlade också men det är lite värkis... Synd om mig!!! Ikväll så är det ju synd att timrå skulle åka ut annars kanske man hade sett dom i finalen idag.. Hoppas inte att nåt av lagen vinner för dom är så fula. fult fult fult. Hhahaah jävligt snygga videosar på Linns mobil lite chokladsås bara hängde på en.. hahah har inte kollat på klänningen än men de ska tydligen vara skit mycke på den haha. Nej nu ska jag ringa pappa o fråga när ja får mat är faktiskt hungrig....Tror jag ska göra varma mackor ikväll till tven..... Mums blev sugen som ett asplöv igår när Linn sa att hon skulle göra varma mackor :D PUSS då bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0