You got me all wrong

Klev upp för 20 min sedan och stressen börjar öka sig. Ska vara på skolan klockan halv nio och skriva nationella... Otroligt tråkigt och jävligt sämst eftersom nu har skolan tagit min sovmorgon 2 ggr i rad!!!!!!!! Är jävligt förbannad över det, jaja. ´

Igår var jag ganska så trött, skulle försöka somna runt halv tio men då surras det på hemma som aldrig förr.. Alltid ska jag visa hänsyn men när de kommer till dom, då tror dom att man kan surra hur mycket som helst. Somnade iallafall runt 10 skulle jag tippa, fattar inte varför jag var så trött igår.  IDAG börjar ett litet kort lov vilket ska bli jätte skönt=) Och imorron har jag faktiskt längtat till, inte för att dricka eller för att det är sista utan jag tror att det kommer bli jätte roligt hemma hos Jonnis! Japp nu har jag sagt det si så där i kanske tre inlägg men tycker det ska bli roligt när man är flera! HÖRS HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0