You're so VAIN!

HEJSAN! Nu kom jag hem från fula skolan! Är så otroligt less på den nu så det ska verkligen sitta bra att vara ledig tills Söndag! Ska verkligen njuta av denna tid.  Också självklart kunde inte mamma och jag åka på birsta idag så det sket ju sig totalt med en ny outfit tills imorgon. Får ta på mig något sönder tvättat och fult. Och imorgon har jag verkligen inte tiden att göra det heller plus att mamma jobbar tills fyra. Imorgon har man ställt klockan på NIO! Ska upp så tidigt så man hinner med allt, ska sola på morgonen med mattan R! synd att inte solariumet på örnen fungerar, på tal om det..... När ska de fixa det???????? Börjar ta jävligt lång tid nu. Idag har jag inte så mycket planer. Ska bara ut och gå senare ikväll. Puss på munnen, Ha roligt på detta korta l0v alla. Och till er som går i skola eller jobbar, Ha roligt nu ni med!


EN sak till!!!!!!!!!! Tror mamma o håkan ska skrivit på huset i forsmon! I bergeforsen! så de blir väl nog att man bor där varanan vecka när dom flyttar hit, så länge sen jag bodde i hus. Hela fem år!! ska bli roligt och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0