Sliten

Nu är jag ganska så sliten efter fyra dagars jobb..... En dag kvar sen är det helg som ser ut såhär: Fredag blir det lugn kväll uppe i indal med Matilda och Linn? Vet inte om Carrå skulle hänga med än:P Blir badatunna o bara SOFTISH... Sen på lördag blire lite hårdare tag med grillning hemma hos tom och kanske en liten sup.Det är jag värd efter all slit. Idag var pricken över i:et iallafall! Fick typ kramper hela ena jävla sidan på kroppen trodde jag skulle dööö i krig och inte nog med det!!!!!!!! Så har jag fått utslag över hela armarna... De är inte rolig! Nej nu ska jag hitta några kläder och ta på mig sedan ska jag ut med carrå o matilda till hennes stuga o sova där! HEJdå.. sås janne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0