Before you know it!

Hej!
Igår blev det dåligt med skrivande i bloggen eftersom jag har haft fullt upp, eller kanske inte fullt o fullt men har inte haft tiden eller orken. Började med att jag jobbade från sju till kvart över tre. Gick snabbt och bra=) Vet inte riktigt hur många burkar vi gjorde allt som allt men bra jobbade vi + att en tjej var sjuk o då går det ju sämre men jag tyckte vi gjorde bra ifrån oss. De tråkiga var att vädret var på topp igår men inte idag när man är ledig. Skit! Hade verkligen sett framemot att ligga på stranden today! Men man får ligga i solariumet hela GF veckan så man blir brun till helgen! Igår så, efter jobbet.. Blev de dusch o lite middag sedan kom Matilda till mig. Vi åkte upp till Ljustorp för att se lite fotboll med Tom och Nina. Varmt i solen var det, synd att dom förlorade bara. Efter det drog vi hem till Linn... Satt där o spelade lite gh, typ inget annat.. Sedan så hade vi lovat Matildas syrra att vi skulle färga håret på na, så ja matilda o nillan åkte dit. Var där till ett ungefär. Håret blev fint tycker jag men inte hon:P

Idag vet jag inte vad som händer... Hoppas på något roligt också vill jag ha sol imorgon tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0