Cooocaineeee

Hejjjj! Nu har jag inget att göra. Sitter på skolan och slöööar i uppehållsrummis! Igår så efter praktiken åkte ja o mamma till stan. Köpte en skolavslutningsklänning som jag inte är såå nöjd med.. Men orkar fan inte bry mig. Den på Zara fanns kvar men kände att pengarna inte räckte till så köpte en för 100 kr billigare på åhlens! Sen så då hade ju jag råd med en  bikini också! På gina. Svart bara vanlig.. Den gamla är ju helt sönder tvättad. Nu väntar jag på matilda sen ska vi på stan med fula tjejerna! Snart sommarlov! Sköönt! Och jjaaa är förkyld:( Nackspärr också känns det som! Men inte grinar jag för det.. Iallafall nästan inte! men nu ska jag surfa runt på internet Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0