Det jag vill ha sagt

Det enda jag har att säga om livet och allt där emellan är:  ;);););););)  YEAH!!! Och sen så känns det sååå mycketttt!! Elle??  Snart sommarlov, ska hyra mopedbil! FUNNy.  Utlandsresa i höst är ett måste. Sommar kommer kanske inte bli så tokig ändå. Sättna är ju nästa helg som var en riktig jävla rolig rolig sak som kommer vara ett minne! Men vettetusan om man åker upp dit i år igen. 

Med detta avslutar jag med att skriva blogg på ett tag eftersom har fullt upp faktiskt. Fast kanske inte jämt... Men det är inte lika roligt att skriva längre. Så....ss...

Puss å hej,  på återseende kanske man ska säga?

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!

Jag har bara en liten fråga... Såg ditt inlägg från i somras om att du skulle hyra mopedbil, vart gjorde du det någonstans?



Mvh

Martina

2009-02-19 @ 23:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0