Du är inte lika intressant längre

Nu är jag sitter jag här igen.. Framför dumburken! Känner lite lukt från surströmmingen på mina händer ucsh!!!! Men vad gör man inte för pengar? Dagen gick faktiskt snabbt.. Hahaha o fick mig många goda skratt.. Började redan sju imorse när carrå åker förbi oskarssurströmming...HUR fan kan man missa det? hahahha Vi har jobbat där i en vecka plus att det är ju en jätte stor surströmmingsburk uppsatt där hahaha. Sen så var de ju två stycken som vi jobbar med som var 2 meter före med moppen som svängde in där hahah fyfan vad ja skrattade, sen när vi skulle göra u-svängen då håller vi på o vurpa framför allihopa också tappar jag min sko o carrå bara kör :s Vilken jävla kaos!! Haha. Ikväll så?? Då ska jag slinga håret också ska jag tvätta och kanske sola! Nu orkar jag ej skriva något mer HEJDÅ:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0