Hey där

Hej där! Nu har jag precis kommit in för dörren. Var nere hos ful Matilda ett tag, sedan fick pappa komma å hämta mig på centrum hade inte orken att gå upp för alla backar. Skolan flöt på och värmer håller i sig vilket gör dagarna underbar! Men det är inte så roligt att sitta framför skolbänken när det hänger sol utanför. Fick veta betyg i två ämnen också. Vg i både bild och svenska A PUSS! Men är lite besviken eftersom jag hade fått ganska många VG+ på bilden, trodde jag skulle nå upp till kanske ett högre men det blev det inte. Helgen har jag inte berättat så mycket om eftersom det har inte hänt så mycket. Åkte ut till Matildas stuga, solade osv sen åkte vi till jennifer och umgicks med folket. Blev både de ena och det andra. Åkte hem tidigt som ett as eftersom too drunk... Tyvärr. Men men. Sen stack jag nästa morgon till Linn och Emma K.. Sofie o Matilda kom också. Vi gick ner till älven och solade hela dagen o åt lite maz..... Kvällen sov jag matilda, å linn i kalles lägenhet som vi ska göra ikväll också. Nej nu måste jag stressa i mitt stressiga liv! MUSH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0