Men nu är det så... Att jag inte tänka får!

Hej! Kom nyss hem från jobbet... Slit o släng var det, ont i ryggen får man men vem har tiden att bry sig? Åkte moped upp idag. Drygt somfan men det gick ganska snabbt faktiskt. Haha. Nu börjar lukten fastna på händerna... Surrrrsströöömmming for the win! Dom är faktiskt söta. Men nu har jag faktiskt inget mer att skriva...Hm ... Eller jo kanske... Jag är hungrig och hoppas pappa kommer hem å gör mat snart för annars kommer jag gå o små äta och det har jag slutat med. Funderar på att ta en powernapppP! Men? Vill vakna upp sedan o inte sova tills imorgon som jag gjorde igår.. Nu fick jag med allt jag hade i skallen! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0