Sliten? JAPP

haha.. Det här är skämtet i alla fall! Vaknade klockan fem imorse:S Har duschat och städat rummet och nu tänkte jag göra lite ägg till frukost. Fy fan man är lite sliten efter gårdagens bravader haha fast det slutade tidigt. Började väl dricka i min ensamhet klockan 4-5 medans dom andra var på studenten! Sedan kom matilda hit, ganska så packad. Somnade hahah. Sen kom Linn in.. Bestämde oss då för att åka till stan fast Linn åkte hem. Åkte in med Sandris=) Ganska så lite folk där men kan bero på att vi var där runt sju :s haha. Gick runt där å yrade. Sedan gick vi till Max o drog i oss ett litet mål...... Sedan hem till Matilda där jag kände att det var dags för att åka hem så jag inte är för bakis. Har lite små ont i huvudet och magen men det är smällar man får ta!!! IKVÄLL ÄRE FEST IGEN!

Skolavslutning idag... Fan känns inte som om man har gått ut ettan. Vart är dolda kameran?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0