Sola i solarium

Nu har vi solat i tre dagar i rad.. Inte bra för huden men.... Är för blek! Har gjort slingor idag också. Blev lite ljusare dårå... Matilda kom till mig sen gick jag hon o carrå o solade. Efter det stack vi ner till tom o niina och umgicks lite med dom, åkte bil en tur. Men kände att det var dags för mig att gå hem runt halv 11. Så kom nyss hem! Ska väl lägga mig o kika lite på tv sedan somna in djupt och drömma om fiskarna! Haha så sjukt att varje gång man stänger ögonlocken så ser jag ett kar med surströmming.

Imorgon så ska jag jobba först sedan ska jag o matilda in på birsta o försöka hitta något nytt. Nej det är dags, känner att ögonen börjar att falla ihop! Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0