Superheroes!

Hej! Lördagen för mig var lugn som planerat. Matilda kom hem till mig, såg rädda willy... Sedan åt jag grillat, stack iväg ner till henne köpte godis osv... Såg filmer hemma hos henne. Åkte väl hem runt 2 tror jag.. haha kaos på vägen hem iallafall fick låna Matildas moped upp till mig.. Men orkar inte skriva om det. Imorgon blir det jobba igen! Inne på andra veckan nu plus att det är gatufest veckan!!! Kult kult.. Fan längtar så mycket till man ska åka iväg till bulla i höst! Börjas planeras redan! Har solat idag också på tjärn med matilda o carråan. Sen stack ja o matilda o solade på örnen sedan ner till henne för att se lite film. Kom väl hem för en halv timme sedan kanske. Måste sovas nu för ska upp och jobba imorgon. Ska sola solarium hela veckan så brunheten finner sig! Men god natt då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0