Wanna be my partyboy?

Hej!

Nu har jag nyss vaknat upp och är still trött men det går inte att sova här hemma för alla småa syskon och deras vänner skriker. Så jag fick kliva upp. Midsommarhelgen? Jadu.. Den började kanon bra men slutade i kaos.. Det är slut på detta nu säger jag bara, aldrig mer inte efter detta iallafall! Får hitta nya vyer. I lördags var jag hemma hos Mamma i indal med hela Håkans släkt. Skönt å va nykter en lördag...

 Kom hem igår ganska tidigt och då stack jag ner till johanna där matilda o hon var. Vi köpte inez, max var egentligen det vi ville ha men hade ingen skjuts. Sedan stack ja o matilda upp till mig, spelade lite gh och så... Linn kom lite senare. Åkte lite runt i Timrå sedan ner till Matilda för att det little black book. Good movie! Stack hem och såg klart Jurassic Park 1 och sedan Beck gamen eftersom Jurassic Park 2 fungerade inte. Somnade därefter ganska fort..

Idag har jag inte en aning om vad jag ska göra. Ska försöka få  lite lunch i mig nu ,eftersom det är försent för frukost. Sen ska jag kanske ut på en promenad med Wiklund också, om orken finns:P Imorgon börjar jag jobba också. Lukten kommer frodas men känner att jag bryr mig inte för vad gör det om 100 år? Sedan tycker jag det verkar roligt att jobba där plus att det är personer jag känner som också ska sommarjobba där:) Men det blir tidig kväll eftersom det blir tidig uppklivning.. Måste nog kliva upp runt halv 6. Börjar ju sju och det tar ju sin tid att åka dit. En utomlandsresa i höst kommer det bli med mina vänner... Och ganska så roligt kommer det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0