Anxiety


sättna!                         fest hos linn

Hoo! e indal nu. åt på maz innan vi åkte hit också, jävligt god kebabsallad hade dom:S lite ost på.... hmm. de va nice! ja ska ta med mig spelet buzz här ifrån imorra också så vi kan spela de lite innan hos mej imorgon ;D ska faktiskt blir trevligt. Fan vill åka o shoppa kläder nu men måste vänta enda tills imorgon tråkigt... Hoppas jag hittar något fin fint! Nej nu ska jag umgås med min familj o söta morre(hund) hejdå

23.07
Hej igen. Nu har jag ingeting att göra så passar på att skriva i bloggen. Har varit ute o gått förut jag o lillasyrran med hunden. Verkligen skillnad på luften här än i bajstimrå... Mycket friskare luft. Har nyss sett american pie 2. Väntar på att  CSI ska börja halv 12 efter det går jag å lägger mig. Blir väl ganska tidig uppstigning imorgon skulle jag tippa på...Nej nu har jag inget mer att skriva om så vi hörs väl något under dagen imorgon puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0