Bra jobbat Timrå!!!!!!!

Skönt att dom vann matchen. Är i Indal nu, hos mamma. Åkte med henne klockan nio ungefär. Har sett hockey med linky och carrå bara idag roligt roliga vänner... Nu ska jag göra något annat hejdå!


Har inget att göra eftersom Csi börjar inte om en halvtimme så tänkte berätta om gårdagens bravader och idag. Igår så blev det lite fest. Var hemma hos Linn hela kvällen vilket var trevligt med lite folk. Sandra Ann Jeffe jag och linky..... Också såklart linns broder och hans kompis jora=) Haha. Spelade även in lite videosar inatt. Var så less eftersom Linn däckade så jag fick köra hem alla o städa huset..... " klockan är nu kvart över fyra och jag har städat hela linns hus. Svetten bara rann,det bara rann" Haha snacka om att man överdriver. Ja så var onsdagen. Vaknade upp klockan tio..... Mådde inte på topp då men vad gör man inte för laget?  Jag och Linn började städa ihop och upptäckte att Tim inte mådde så bra han heller.... Stackarn! Vi åkte hem med mamma  vid halv ett till mig. Låg och skrattade lite i sängen, lagade lite mat och jag duschade. Sen kom token Carrå och vi gick ut och gick..... Kom hem runt fyra typ å då begav vi oss till Carrå. Där vi inväntade hockeyn och jag sov ett tag. Det där var väl ungefär allt för mig....... Nu ska jag gå upp och sätta mig framför the tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0