En utmaning från jonnis

Vad gjorde du för tio år sedan?

hm.. Hade nog börjar min lilla fotbollskarriär i indal då ;)


Vad gjorde du för ett år sedan?

Hm jag gick på fula mariedal:D o sen vet ja inte så mkt mer... kanske spelade fotboll då? elle?


Fem snask du gillar.
godis....öl...om de räknas.... o lite chips

Vad skulle du göra om du var miljonär?

hoppa av skolan å flytta utomlands o leva livet


Tre dåliga vanor:

äter jämt :S , slösar pengar, fult


Fem saker du gillar att göra:

shoppa, åka utomlands, festaaa, umgås med mina friends, äta


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
säger som jonna, mag-tröja, fula gamla jazz byxor, mm....


Fyra favoritsaker:

alkohol, the säng, max, datorn, mobilen (blev fem opps)


Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:

linn, carrå, matilda, sandra(haha du har ingen blogg skrvi på lunar), johannisss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0