Fan vilken jävla dåre

Fy fan..... Skulle försöka somna runt halv ett så jag skulle va så pigg som möjligt idag. Men inte fan gick de heller, då har man en pappa som sitter och ylar framför datorn o spelar "bira bira bira,bärs bärs bärs" hur högt som helst. Och då sköt jag på mig  ipoden för att försöka döva hans ljud. Efter ett tag hörde ja en låt som ja kände igen o tog av mig ipoden... Då hahahha lyssnade han på björn rosenström "vi är pojkarna som busar........." hahaha satt han o sjöng den skit högt.. tycker inte det är passande för en 40+ o sjunga den. Haha så roligt var det.  Trodde fan grannarna skulle komma å klaga. Efter ja legat i sängen o försökt somna även fast han sjöng som en galning så gick han o la sig efter en timme. SKööönt! Vaknade 11 idag:S Ja som alltid brukar kunna sova till ett.. Är lite less på det men vad gör man om 100 år? Ikväll är det fest!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0