Har egentligen inte orken men....

får väl skriva några rader om lördagen. åt påskmiddag hemma också fick jag lite påskpengar o ägg.. sen åkte ja med mamma till linn där hon å johanna var. vi började fixa oss sen kom andra johanna också spelade gh och saning eller konka........elleh hure stavas sen drog vi på festen i söråker.. hade väl roligt sen blev de max mums sen hem till henkis sen gick ja hem till linn sen kom pappa sen är ja hemma senhejdå!

Haha de roligaste på helgen var nog.....nudlarna ja slänge i linns papperskorg... nu äre andra gången jag gör bort mig där hemma så ankan börjar funderar... första gången käkade ja på en gurka sen la ja tillbaka den i kylskåpet så man såg vart ja hade tuggat haha fyfan... sen i fredags....natt....då fick ja för mig o gö nudlar men sen blev ja skit less så ja slängde dom också var dom ja orkar inte förklara men oanvänd..................ny...galanta..........snart ska ja te tjocklin..på tjockfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0